Firma „TOTAL-CARE” jest firmą handlową, działającą na rynku od lat. Powstała w celu stworzenia na rynku polskim i zagranicznym profesjonalnych produktów w przystępnych dla konsumentów cenach. Na każdym etapie ich powstawania zadbaliśmy o najwyższą jakość. Współpraca z doświadczonymi producentami oraz perfekcyjnie dopracowane receptury sprawiają, że jesteśmy gotowi konkurować z najlepszymi na rynku. Sukcesywny rozwój naszej firmy oraz zadowolenie klientów mobilizują nas do wyznaczania sobie kolejnych celów i konsekwentnego dążenia do ich realizacji.

Nasza oferta składa się z produktów z różnych serii przedstawionych poniżej.

AUTO-CARE: Chemia motoryzacyjna dla właścicieli i kierowców samochodów.
BIKE-CARE: Profesjonalne produkty czyszczące oraz smary do rowerów.
BIKE-TOOLS: Profesjonalne narzędzia do serwisowania rowerów, a także zestawy naprawcze do opon.
TECHNICAL-CARE: Chemia techniczna dla warsztatów, serwisów i majsterkowiczów.
COMPUTER-CARE: Środki do pielęgnacji sprzętu elektronicznego i komputerowego.
HOME-CARE: Preparaty do stosowania w domu, a także perfumy marki Monelle.
FISHING-CARE: Produkty dla miłośników wędkowania.

ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY!

 

    1. Warunkiem koniecznym do rozpoczęcia procedury reklamacyjnej jest pisemne zgłoszenie reklamacji (osobiście, listem lub pocztą elektroniczną na adres sklep@total-care.pl), zawierające imię i nazwisko nabywcy lub osoby zgłaszającej, jej adres do korespondencji, numer dokumentu zakupu, datę zakupu, nazwę towaru oraz możliwie szczegółowy opis problemu.

 

    1. Firma TOTAL-CARE uwzględnia reklamacje z tytułu rękojmi za wady ukryte w uzasadnionych przypadkach, koszt dostawy do firmy TOTAL-CARE ponosi Kupujący.

 

    1. Reklamacje, które wynikają z niewłaściwie ustawionych parametrów technicznych monitora Klienta nie stanowią podstawy do reklamacji Produktu.

 

    1. Klient ma obowiązek do sprawdzenia przesyłki w obecności przedstawiciela firmy realizującej dostawę.

 

    1. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, powstałe podczas transportu, będą rozpatrywane tylko w przypadku spisania protokołu reklamacyjnego wraz z przedstawicielem firmy realizującej dostawę.

 

    1. Reklamacje składane osobiście są w siedzibie firmy TOTAL-CARE ul. Rudna 40 42-530Dąbrowa Górnicza w godzinach 8.00-16.00

 

    1. Reklamacje rozpatrywane będą w terminach ustawowych. W przypadku uznania reklamacji produkt zostaje wymieniony na wolny od wad i dostarczony na koszt sprzedającego.

 

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. OK, zgadzam się.